Зв'язок з нами під час карантину!
2020-03-21Шановні клієнти ПРАТ «Вінниччина-Авто»!
«Турбота родини KIA» - це не просто слоган, а принцип роботи офіційного дилера Kia ПРАТ «Вінниччина-Авто», спрямований на забезпечення комфорту та безпеки наших клієнтів і співробітників.
Зважаючи на обставини, пов’язані з карантинними заходами, введеними органами державної та місцевої влади, ми прагнемо надати Вам максимум можливостей для онлайн-комунікації з нашими співробітниками з питань придбання автомобілів, запчастин, аксесуарів, сервісного і гарантійного обслуговування.
Для забезпечення максимальної безпеки під час відвідування нашого дилерського центру, нами вжито наступних заходів:
- проводиться регулярна дезінфекція та провітрювання приміщень;
- реалізується облаштування місць загального користування дезінфікуючими засобами;
- проводиться щоденний контроль стану здоров’я співробітників.
Також ми працюємо над додатковими можливостями, які дозволять Вам отримати максимум інформації щодо автомобілів Kia, а також сервісних послуг, що надає наше підприємство, онлайн.
Максимально вичерпна інформація щодо модельного ряду Kia, доступного для придбання у ПРАТ «Вінниччина-Авто», міститься на сайті.
До ваших послуг:
- інформація щодо актуального модельного ряду, комплектацій та цін;
- можливість завантажити брошуру;
- можливість побачити обраний автомобіль у одному доступних для придбання кольорів, а також здійснити віртуальний тур інтер’єрами найпопулярніших моделей;
- інформація щодо вартості ТО та форма запису на сервісне обслуговування;
Зв’язок з менеджерами ПРАТ «Вінниччина-Авто».
Для онлайн зв’язку з менеджерами нашого дилерського центру просимо Вас використовувати форми зворотного зв’язку на сайті або надсилати запити на наступні адреси електронної пошти:
- з питань придбання автомобілів: tradeadmin@vinnitsa.com
- з питань сервісу: master.sto@vinnitsa.com
Також ви можете звернутися до нас у соціальних мережах:
За цими адресами Вас проконсультують щодо:
- вибору моделі Kia та оптимальної комплектації;
- можливості придбання у кредит та необхідних для цього умов;
- дистанційного погодження дій, необхідних для оформлення замовлення;
- проходження чергового ТО та придбання запчастин;